Gjorde det igen..

Kom precis hem ifrån Blomsterlandet. Ja, jag var där idag igen!
Denna gången fick jag med mig två låtsas rosor hem som jag satte i mina små krukor i köket. Jätte söta är dem!!
Köpte även två små hjärtan, vet inte än vart jag ska ha dem. Så just nu hänger den ena på Nisses handduk som en söt liten grej, menar verkligen vad som står på... Älskar dig Nils!
Men bästa köpet idag var ju verkligen min urfina ljuslykta i form av ett hjärta! Jag såg den, tog den och gick en lång vända inne på Blomsterlandet och bara tänkte och tänkte om jag verkligen skulle köpa den. Den var, enligt mig, dyr! Så jag ställde tillbaka den, gick en sväng till och när jag gick förbi den på utvägen till kassorna så tog jag den iaf och så fick den följa med mig hem. Ajajaj, jag har gjort det igen!
Har inte riktigt bestämt mig än vart jag ska ställa den, antingen i vardagsrumsfönstret eller i hallen. Får fråga Nils vad han tycker när han kommer hem, även om hans åsikt inte gör någon stor skillnad så kan det ju ändå vara kul att höra den! Haha...








Borde egentligen sätta mig och plugga nu men har inte riktigt motivationen till det nu. Känner för att ta mig en promenad förbi mamma, pappa och brorsan. Får se vad jag hittar på!

Vad gör ni en sån här grå dag?

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Söndag! Och tar vara på sista lov dagen. :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback