Godis

Hej!

Satte klockan imorse och stack ned till gymmet, det blev core och spinning idag. Härligt med morgonträning tycker jag för då slipper man tänka mer på det resten av dagen.
Påväg hem tog jag mig en tur i stan. Men vet ni vad jag mer gjorde?? Ojojoj, skall ju egentligen inte men jag ville unna mig idag. Jag köpte med mig en liten liten godispåse från hemmakväll. Jag ska införa lördagsgodis här hemma, så jag startade idag! Dumt kanske, jag vet, dieten och så... Men lite gör ju inte så mycket!

Jag vet inte när jag senast har kunnat hållt mig från sötsaker en hel vecka innan denna veckan. Jag är så mega stolt över mig själv att jag lyckats! Lördagsgodis är något jag kan se fram emot nu.. För nu blir det inget godis på veckodagarna längre!
Bestämde mig redan igår att jag skulle köpa mig en liten godispåse och unna mig några stycken, så därför valde jag att träna idag annars hade jag vilat.. Planering, planering är det som gäller...

Men till min stora förvåning så var det inte jätte gott med godis när jag väl "fick" äta.. Tråkigt!
Jag tror att det ligger lite i att jag faktiskt lyckats gå ned några kilo och det vill jag ju inte förstöra nu. Men jag vet att det kommer jag göra när jag väl börjar äta mat sen. Men maten ska bli så mycket nyttigare. För första gången så ska jag skriva fisk (lax) på inköpslistan plus annat nyttigt.

Jag tänkte "dela med mig" av min viktminskning imorgon, inte jätte många kilon men det är iaf en liten viktnedgång. Men berättar mer imorgon för då har jag hållt på med dieten i 1 vecka av 2.

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback