Hur ska detta gå??

Godmorgon!
Min frukost: Ett glas nutrilett och ett glas vatten att skölja ned det med! Vattnet och en hand över näsan behövs verkligen för att lyckas få ned den bruna skiten!



Första glaset av nutrilett shake ligger nu i min mage.. Jag mådde dåligt varje klunk jag tog av den skiten, Usch att det ska smaka som skit!? Men jag ska försöka ta mig igenom detta i två hela veckor! Jag klagar redan efter första glaset, hur kommer detta gå egentligen?
Jag har väldigt svårt för konstiga konsistenser, det är därför jag inte äter keso eller räkor t.ex. Detta var som en shake men känns som det är typ havre eller något i. Det är något som liksom river en i halsen. FY FAN VAD ÄCKLIGT!

Men heja mig! "Bara" 13 dagar kvar.
.
Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback