Ingen rolig dag

Hej på er!
Idag har varit en jobbig dag, begravning har stått på schemat! Aldrig kul att gå på begravning, det fälldes många tårar.
Det var en väldigt fin begravning. Efter ceremonin blev det mat och fika i församlingshemmet. Potatisgratäng, fläskfilé och sallad stod på menyn. Smakade gott med mat! Tog dock mest sallad. Till efterrätt blev det två olika sorters tårta, prinsesstårta (min favorit!) och en annan med bär på. Gissa vilken jag tog en bit utav? INGEN!! Det var ett jätte svårt beslut, men jag avstod helt från tårta. Kändes verkligen jobbigt! Men det var gott efteråt...

När vi väl kom hem från begravningen kände både jag och Nisse att det vart en tung dag så jag stack ned till gymmet för att komma på andra tankar och Nisse låg kvar hemma och bara slappade. Nu har han legat och sovit i snart 1 h, detta tog hårt på honom. Han mådde inte alls bra efter att vi kom hem. Stackarn!
Så efter träningen körde jag förbi affären och köpte både tulpaner och choklad till honom, och det uppskattades. Min älskling!! Jobbigt att se honom så nere! Han var så jäkla fin idag med nyinköpt kostym, vit skjorta och vit slips. Åå vad vacker han var!!

Begravningskläder:
Byxor (Nya!) Gina Tricot, Blus (Ny!) Bik Bok



P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback