Nu är den här..

Det är nu absolut de sista timmarna på sista lovdagen... Usch, det är med lite blandade känslor jag tänker på det! Det är härligt att få något vettigt att göra på dagarna men samtidigt är det ju jäkligt nice att kunna ta dagen som den kommer, med inga måste alls och kunna vakna när man själv vill, slippa den förbaskade väckarklockan!
Men imorgon är det alltså dags igen, praktiken fortsätter och det finns inget jag kan göra åt det. Glad iaf att jag fortsätter på praktiken här på Uddevalla Sjukhus, slipper fortfarande pendlandet. Blir värre om 2 veckor då jag ska börja min andra praktik på Sahlgrenska, usch, det blir inte lätt att börja åka igen!

Kopplar av just nu med VeckoRevyn och en apelsin. "Morgondagen är just nu ett minne blott"- kan ju iaf försöka intala mig det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: SOFIA

S; haha håller helt med så ska sista lovdagen se ut, så gjorde även min. ;)

tack snälla du! Hoppas du har haft en fin Tisdag! Passa på att delta i tävlingarna som snart avslutas. Om det intresserad. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback