...och nu då?

Jag har myst runt i min pyjamas hela förmiddagen, den är så skön...
Haha, jag ser så trött ut på denna bilden, men det är jag också. Blir trött av att ingenting göra!



Fick iaf tillslut gjort mig iordning, men till vilken nytta? Jag har ingen aning om vad jag ska göra fram tills träningen börjar ikväll... Jag börjar tröttna lite smått på att ha jullov just nu. Finns verkligen ingenting att göra! Borde plugga men det skjuter man bara fram för det är ju så himla trist!

Här kommer iaf en dagens, till ingen nytta alls!
Tunika (gammal!) Veromoda, jeansleggings (treggings, eller vad kallar man dem för?) Veromoda, halsband (gammalt!) H&M.




Kanske tar mig en sväng på stan!? Men är stan så himla rolig då?

Nä ja Ä inte bitter!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback