Periodare

Hej!
Precis kommit hem ifrån ett corepass på gymmet. Kände av gårdagens corepass, fy fan vad det sved i magmusklerna, härlig känsla ändå!
Tränat 6 dagar denna veckan, fy fan va bra!! Hoppas jag fortsätter att vara i denna topp av att vilja träna, undra när dalen kommer, för jag vet att den kommer att komma, frågan är bara när! Jag är en riktig periodare!

Idag har jag gjort massor, men inte något vettigt! Jag tänkte i fredags att nu när helgen kommer så ska jag sätta mig ned och plugga neurofysiologi, men har jag gjort det? NEJ! Har inte ens öppnat boken, fy vad piss! Men men, är ledig tre dagar denna veckan som kommer så jag ska se till att få lite vettigt gjort under dem dagarna..

Idag åkte jag och Nisse ut till torp. Vi ska på begravning på onsdag och vi båda var i behov av att köpa kläder till den tråkiga dagen. Usch vad jobbigt det ska bli! Alldeles för tätt inpå mormor, så jag kommer tänka på henne konstant och fälla många tårar!!
Jag fick med mig dessa två topparna hem. Linnet är från Veromoda och svarta blusen är från BikBok. Vet inte vilken av dem jag ska ha på mig än, men vilket som så blir dessa jätte snygga att ha när som ändå...
Jag har tänkt ha på mig mina nya svarta byxor och någon av dessa. Har jag linnet så får det även bli en svart cardigan till, annars blir det för ljust att ha på sig på en begravning.




Efter torp gjorde jag en apelsin chokladkaka till personalen på klinfys, där jag praktisera. Jag gör sista dagen imorgon och då vill jag bjuda på något gott som tack för att jag fått vara där.
Den ser jätte god ut! Luktar som romerska bågar, mmmmm... Jag ska garnera kakan med hallon och till detta blir det lite vispgrädde, fy fasiken vad gott. Jag verkligen älskar kladdkaka, det är det godaste man kan äta enligt mig, så denna blir nog en riktig höjdare, lite kul med apelsinsmak.
Jag ska faktiskt synda och ta en liten liten bit imorgon! Dumma dumma mig!

Idag skulle egentligen varit sista dagen på min nutrilettdiet, men det är det inte. Köpte ett nytt paket i veckan och den varar till tisdag. Efter tisdagen ska jag fortsätta till söndagen, sen får det vara bra med shakes! Känns liksom lite fel att avbryta mitt i veckan, så därför kör jag fram tills söndagen.
Har hittills gått ned lite över 4 kg. Det både känns och märks. Folk i min närhet säger att det syns mycket i ansiktet. Jag märker det på att byxor som tidigare satt snortight sitter nu löst. Jippi! Härlig känsla detta!

Nu ska jag göra färdigt ett patientfall, så lite vettigt får jag iaf gjort idag!
Sen blir det Solsidan, det får ni inte missa. Fan va bra det är!!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback