Seg söndag

Hej!

Usch vilken tråkig söndag jag haft idag! Morgonträningen blev det inget utav, var alldeles för trött när klockan ringde och sen vaknade jag inte förrän vid halv elva. Shit vad sent! Åt lite frukost och sen har jag bara legat ned hela dagen och tittat på tv eller suttit vid facebook. Inget liv alls!

Var en snabbis på Ö&B och köpte min mat för de kommande två veckorna, Nutrilett shake. Drog efter det till torp för att köpa middag till idag..
Det har verkligen verkligen varit en seg dag!

Nu sitter jag på sängen och dricker hallonte och tittar på Tjenare kungen på kanal 5. Jag och Nisse har suttit i var sitt rum hela dagen typ, vilket förhållande! haha.. Men så är det när man inte vill se hundra tusen avsnitt av Magnum hela dagen! Det får han bannemej se själv, utan mig!



Nisse börjar jobba imorgon igen och jag har en veckas julledighet kvar, gött! Men imorgon blir det ingen vila för mig inte, kl.7 ska jag sitta på cykelsadeln för då blir det spinning med pulsband. Gött att komma igång igen efter lite slapp julvecka...
Det blir antagligen gymmet två gånger imorgon, kl. 7 och en gång på kvällen också för då blir det zumba :) Kör på hårt nu detta nya året!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback