Träning kostar!

Hej!

Sov tills jag vaknade av mig själv idag, alltså inga alarm what so ever! Skönt!
Vaknade halv tio och då stack jag ut på en uppfriskande morgonpromenad, blev lite mer än 1 h. Vädret var jätte härligt, lagom kallt och skinande sol. Perfekt!

Gick förbi Team Sportia på hemvägen och köpte mig en ny träningsväska. Såg den i deras reklamblad igår, fanns i svart och rosa. Har kostat 399 kr och nu 199 kr. När jag kom dit idag vid 11-tiden så hade de bara visningsexemplaret kvar, i rosa. Vilken tur man kan ha ibland, det var ju den rosa jag ville ha. Jag slog till direkt så nu är den min, hur fin som helst! Den invigs ikväll när jag ska till gymmet och träna core och spinning :)



Jag vet inte hur mycket pengar jag lagt ut på nya träningsgrejer denna månad. Tränar man så mycket som jag gör så vill man ha lite att byta mellan och jag vill ju så klart ha snygga grejer.
Igår köpte jag mig ett nytt träningslinne på Åhléns, de har tills idag 20 % på deras sportkollektion.





Det enda jag nu skulle behöva köpa är ett par nya inomhusskor. Vet vilka jag vill ha, sett dem på andras fötter på gymmet, men vet inte var jag ska få tag i dem, ska jag våga fråga!? Det är ett par illrosa nikeskor, hur snygga som helst! Tills jag inte hittar ett par som är i nivå med dem så väntar jag.

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback