Dagens Dubbel

Hej/Godmorgon!

Var uppe med tuppen idag. Kl.7 satt jag på spinningcykeln och körde ett förbränningspass på 50 min. Alldeles lagom arbetsinsats när man ligger runt 70 % av sin maxpuls och bara bränner fett. Man blir lagom andfådd och lagom svettig, ett riktigt skönt pass.
Ikväll får det blir en Dagens Dubbel och med det menar jag spinn puls pass med fokus på både förbränning OCH kondition. Det blir grejer det!



Så skönt att vara ledig. Har bokat tvättstugan idag, så det blir till att tvätta och så ska jag dammsuga, skura golv och städa toalett. Plugga ska jag också hinna med. För att jag ska hinna allt på min "to-do-list" så måste jag nog sluta vara inne på nätet NU..

Hoppas ni får en bra dag!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback