Allt och ingenting

Hej på er!

Igår var vi iväg på en ganska lugn födelsedagsfest, trevligt.. Jag mår jätte bra idag, tog det lugnt med alkoholen (alkohol= MÅNGA ONÖDIGA kalorier!) men älskling har lite lite huvuddunk...  hihi..
Jag började dagen med en stadig (?) frukost som bestod av ananas och äpple. Ananas har blivit en ny favorit, sjukt gott! Håller ni inte med mig!?

Äntligen har vi gått in på sommartid, härligt! Nu blickar jag bara framåt, mot sommaren!!

Skall ner till stan en snabbis idag och lämna tillbaka linnet jag köpte i fredags.. Kände det när jag testade det igår att jag inte känner helt hundra för det. Känner man inte för ett klädesplagg/vilken grej som helst, till hundra procent då kommer man aldrig använda det, det kommer bara bli hängandes/liggandes. Då är det bättre att göra något annat kul för dem pengarna !

Tar vägen om Veromoda sen när jag går till gymmet, kl.14.15 är det Bodypump, yeah! Beach 2011, here I come! (Kan ju alltid drömma!!) Som min kära pappa sa: vi har ju inte dem förutsättningarna! Haha, rolig han är!

Invigde mina nya promenad/löpar/vardagsskor igår och herre vad super sköna dem är! Helt underbara för fötterna! Så har ni vägarna förbi Intersport på ÖverbyKÖP dem! Himmelska!!
Varje gång jag går genom hallen och ser skorna stå där väntandes på mig vid ytterdörren så får jag en längtan att få snöra på mig dem! Om några timmar så!



Tror det får bli cykeln till gymmet idag, första cykelturen för i år! Nisse var snäll och pumpade däcken i veckan, så det är bara att gasa ;)

Nu börjar magen kurra, får nog ta mig lite hälsofil och paulúns müsli så magen blir mätt, kanske surdegsbröd med leverpastej och gurka också! Ananas och äpple räckte inte, vilket jag ju vet att det inte gör! Frukosten skall vara rejäl så man står sig och får igång en bra förbränning inför dagen! Viktigt viktigt!!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback