En helt vanlig onsdag!?

Tjabba tjena hallå!!

Ååå vilket jäkla skönt spinningpass jag var på nu ikväll, absolut det bästa på länge, helt klart! Det gick så jäkla bra och det kändes så skönt att det gick så himla bra! Vilken energi, undra vart den kom ifrån!? Tror att jag kanske får tacka musiken för min prestation idag, för herre vilken passande musik hon hade valt för passet idag, helt klart i min smak!
När jag kom hem kletade jag in mitt ansikte i en ansiktsmask gjord på choklad! MUMSIGT! Doftade ljuvligt, blev nästan lite sugen på att smaka utav den, men det gjorde jag ju så klart INTE! Ansiktet nu efteråt är sjukt lent, som man ju ska bli efter en ansiktsmask! Tummen upp för hemma-spa!





Titta vad jag köpte idag när jag hade lite tid över, medan jag väntade på att mitt tåg skulle gå hem från Gbg. En sprillans ny, fin fin, rosa löparjacka. Hur nice som helst! Gav endast 299 kr för denna rackare, ordinarie pris var 599 kr, kan det blir så mycket bättre? Nu jäklar ska jag banimej få igång benen inför Gbg-varvet 21 maj, HEJA MIG!




Behöver lite idéer på var man kan springa, känns som jag sprungit överallt (nej så klart har jag inte det!). Jag springer inga roliga rundor längre, bara samma! Tips, någon?? Gärna lite längre sträckor som iaf mäter milen!?

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt mitt forrest fruit te, några skorpor och engelska vetenskapliga artiklar!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback