Examensdags!

Jag har börjat tänka lite på vad jag kan önska mig när jag tar min examen som Biomedicinsk Analytiker den 7 juni.
Jag skulle vilja ha en bred, snygg, modern ring. Hittat denna snygga ring, enkel, stilren och helt perfekt enligt mig. Kan fås i både guld, vitguld och silver.
Vill man ha den i guld eller vitguld så går den loss på 19000 kr (guld) eller 20695 kr (vitguld). Riktigt riktigt dyrt. Men nu har de allså fått in denna i silver också och då blev den betydligt billigare men fortfarande inte billig!! En sån ring i silver går loss på ca 4000 kr beroende på hur många diamanter som sitter på. Kan få diamanterna i svart färg också, skit snyggt.

Det bästa med ringarna är att det finns 12 st ringar med olika diamantsättning då alla olika diamantsättningar ska representera de olika stjärntecknen. Kul att det finns en tanke bakom diamantsättningen tycker jag!

Sjukt snygg!



Tvillingarna

Skytten (Jag!)


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback