Gult är fult, eller?

Hej!
Har klätt mig i solens färg idag, gult! Men inte "får" jag vara ute i det vackra vädret för det, nej. Här skrivs det på examensarbetet, INOMHUS! Inte jätte kul att sitta här på Sahlgrenskas forskningscentrum, ett litet rum under marken typ, med fönster i markhöjd. Men men, inte ska man väl klaga!? Finns ju dem som har värre!









Bildbombar er med bilder på mig, bara mig! Ni kanske märker hur mycket jag får gjort på ex-jobbet, inte mycket alls. Det går fruktansvärt segt och det är bara mitt egna fel, jag vet! Men jag har så himla svårt att formulera och begränsa mig. Jag vill ta med allt, skriva om allt, in i den minsta detalj, men det ska jag inte göra! Jätte svårt är det att skriva en uppsats!! Man ska skriva på ett speciellt språk och det är jätte svårt, jag skriver som man pratar och det ska man inte göra i en veteskaplig text, så detta tar tid! Har all fakta, men den ska omformuleras och bearbetas, men det är inte alls jätte lätt, inte för mig i alla fall... Varför kan man inte överlåta skrivandet till någon annan för??!

Dessutom, ser ni att jag har "tjena mittbena" idag! Typ andra gången i mitt liv som jag har det. Lite ovant att se sig själv med det kan jag säga...

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback