Kladdkaksmuffins

Det är sällan dagarna blir som man planerat! Idag var tanken att jag skulle sitta och skriva lite på examensarbetet, men har jag gjort det då? Högst två timmar har jag ägnat åt ex-jobbet, läst lite artiklar och även sökt efter nya artiklar. Men när jag steg upp i morse så var ju tanken att jag skulle sitta hela dagen, iaf tills Nisse kom hem från jobbet. Men det har jag verkligen inte gjort, har gjort precis allt annat!

Jag har bl.a tittat på tv, kollat runt på nätet (facebook och alla dessa jäkla bloggar är ett fördärv!!!) och även bakat muffins. Muffins!? Jag fattar inte varför jag ens kom på idén. Hatar att baka muffins av den anledningen att jag aldrig lyckas med dem! Men när man har måsten, som t.ex. att skriva på ex-jobbet, så hittar man på ursäkter att få göra annat, varför är det alltid så??

Ja men iaf, jag gjorde kladdkaksmuffins idag och dem blev för första gången fina! När jag har gjort muffins annars så har dem sjunkit ihop i mitten men inte dessa. Dessa blev misslyckade på annat sätt ist nämligen genom att vara alldeles för kladdiga för min smak. Visst, de är ju kladdkaksmuffins, alltså kladdiga, men hallå? Inte SÅ HÄR kladdiga, eller? Måste äta dem med sked, OGILLA! Men dem smakade hur gott som helst ändå, och det är väl ändå det som är det viktigaste, eller hur!?






P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: HeleneJjakobsson

Hej Sahra!



Ville bara skriva och tala om att jag tycker du är en fantastiskt tjej!!



Du är så varm & go!



Kram på dig från Heléne.

Postat av: Sahra

Oj vad glad jag blev nu :) Tack så jätte mycket!!

Nu gjorde du min dag! ;o)



Du är också en fantastisk människa!! Sprallig och underbar :)



Kram på dig

Postat av: Anonym

Har du något recept att dela med dig av?

De ser vädligt smarriga ut i alla fall. Vad är de för topping?

Postat av: Sahra

Anonym: Jajamen, jag kan dela med mig utav receptet :) Toppingen hittade jag själv på, det är vanlig vispgrädde med lite röd karamellfärg i och lite tuttifrutti strössel :)

Receptet kmr senare under dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback