Lördag och strålande sol

Precis kommit hem från torp.. Hittade inte så mycket där, bara denna fina scarf från Gina tricot! Mamma kommer bli tokig på mig när hon ser detta.. Om det är nån som har scarfar så är jag JAG! Men man kan aldrig får för mycket av dem enligt mig. Alla scarfar man köper passar ju inte till ALLT man har, så man måste kunna välja och variera, håller ni inte med mig!?



Här ser ni en skymt av mitt nyklippta hår. Bokade en tid i förrgår och fick tid igår, perfekt! Jag blev så nöjd över resultatet. Klippte mig på Hårgalleriet på Södra Drottninggatan, hos Jenny. Aldrig klippt mig där innan och jag var jätte nöjd när jag gick därifrån. Så nu har jag bokat tid för klippning, färgning och slingning den 3 juni hos henne. Allt för att man ska vara fin tills examensdagen!
När man inte orkar sminka sig så är det jäkligt bra att man kan ta till solbrillorna!




*PUSS*




P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback