Lördag

Hej!
Åå vilket sjukt fint väder vi har idag, solsken och plusgrader, äntligen! Nu kanske denna jäkla isbana kan smälta bort så man vågar springa lite fortare, försöka iaf :)

På tal om att springa, undra om man ska ge sig ut på en löptur idag iförd min nya fina löparjacka. Hade vart kul att inviga den en dag som denna.. Eller ska jag sticka ner till gymmet för veckans pass med "glödhet Zumba" kl.14:30? Svårt beslut! Eller ska jag vila? Vila låter faktiskt bäst eftersom jag ska på spinningpass på ca 4 h imorgonbitti med start kl.8. Men vila är ju så fruktansvärt tråkigt! Nej, det lutar nog åt att jag tar mig en springtur faktiskt...

Ikväll ska jag hem till min kompis Malin i Thn, vi ska käka lite mat och snacka skit. Kanske iväg på en fest men jag kommer inte dricka, tyvärr! Men man kan ju faktiskt ha kul utan alkoholens hjälp, eller hur!?

Imorse körde jag iväg min pappa och hans kompis till bussen som skulle ta dem till vasaloppet som går av stapeln imorgon bitti. Blev en tidig morgon denna lördag, men å andra sidan har jag haft hela dagen på mig att uträtta lite ärenden. Jag, mamma och brorsan åkte till både Ö&B och Blomsterlandet.

Fick med mig 4 st av dessa krukor hem från Blomsterlandet: Jag skall ha dem i vardagsrummet tänkte jag.



P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback