Vasaloppspinn

Hej!

Precis ätit lite lunch efter att ha avverkat ett 4 h långt spinningpass framför vasaloppet som sändes i spinningsalen. Jäklar vilken känsla det var när första man gick i mål, riktigt fräckt när man visste att det var sista trampet man skulle ta. Häftigt!

Det var ett hårt pass eftersom jag hade föreställt mig att det skulle vara ett lugnt förbränningspass genom hela 4 h. Men tji fick jag! Det var precis som ett vanligt spinningspass med intervaller, sjukt jobbigt alltså. Nu är det gjort, fy fasiken vad skönt!!!

Instruktören hade ränkat ut att vi cyklade ca 12 mil. Jössös! Vill nog inte se åt en spinningcykel igen efter detta! Fast jo, det kommer jag ju, kanske redan imorgon faktiskt.

Under passet brände jag ca 2300 kcal. Så gårdagens pizza och godis har förbränts, yes!

Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan och troligtvis så kommer jag att somna, är så jäkla seg/trött just nu.

P&K


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback