Zoo utanför mitt sovrumsfönster

Godmorgon!

Idag hade vi besök på gräsmattan utanför sovrumsfönstret.. Tre, egentligen fyra, råddjur, men den fjärde ville sig inte riktigt fram på gräset, lite mer fegis än de andra kanske!?
Jag och Tuffs stod och kikade...






Tuffs-sötisen blev så himla fin här tycker jag!

Nu ska jag snart snöra på mig joggingskorna och ta mig en långtur tänkte jag. Jag ska skita i tiden, tempot och allt sånt och bara springa på tills jag stupar! Det börjar ju som sagt närma sig Gbg-varvet nu och det är HÖG TID att börja träna inför det!
Tänkte antingen ta och springa utåt strandpromenaden eller springa ut mot torp... Får se vart det bär av :)


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback